DIN 2009
Gândim în alb-negru, nu facem compromisuri

Iubim viața, și iubim oamenii ... și nu facem compromisuri atunci când e vorba de a le respecta prioritățile și nevoile. Pornim de la raționamente simple, având ca scop final îndeplinirea promisiunilor pe care le facem consumatorilor noștri și nouă înșine.
Produsele noastre trebuie să răspundă mai multor tipuri de categorii de oameni, diferiți ca indivizi, diferiți ca vârstă, statut social, venit, sex. Fiecare dintre aceste categorii își vor găsi preferințele reprezentate de cel puțin unul dintre produsele noastre.
Pentru că aceasta înseamnă OPTIMA - a nu compromite ceea ce este important, a răspunde nevoilor diverse de pe piață, a fi disponibil și ușor accesibil de câte ori este nevoie, a respecta oamenii prin strategia corectă de prețuri.

CONTACTAȚI-NE
bateria Optima Clio
bateria Optima Classic

CE INSEAMNA OPTIMA ?

7.5%

CABINE DE DUȘ

40%

BATERII SANITARE

6%

ACCESORII BAIE

sanitare Optima
cabine de dus Optima
baterii sanitare Optima
accesorii de baie Optima
sisteme de dus Optima
chiuvete Optima
instalatii Optima

15%

SISTEME DE DUȘ

6.5%

CHIUVETE DE BUCĂTĂRIE

25%

INSTALAȚII

SCURT ISTORIC AL BRANDULUI OPTIMA

  • 2009
    Conceptia brandului OPTIMA si primul produs marca OPTIMA

    Inceputul afacerii Optima se regăsește in dorința unui distribuitor de produse sanitare a unor produse în acest domeniu, special gândite pentru piața românească, adaptate atât buzunarului, cât și dorințelor românilor.
    Primul produs gandit in acest sens s-a concretizat in septembrie 2009 - OPTIMA Classic.

  • 2010
    Primele cabine de dus

    Dupa aparitia pe piata a primelor baterii sanitare, analizele de piata au condus spre realizarea unor cabine de dus simple, care au aparut in iunie 2010.

  • 2011
    Dezvoltarea mai multor produse

    Tot in domeniul sanitare apar marcile de produse OPTIMA CLIO, THEIA, ARES si HERA

  • 2012
    Strategia de marketing

    Dezvoltarea strategiei de marketing, prin aparitia primului catalog OPTIMA.

  • 2013
    Imbogatirea catalogului de produse

    Aparitia produselor destinate unor categorii de consumatori mai rafinati: Cabine si cazi cu hidromasaj

  • 2014
    Intrarea pe piata instalatiilor

    Instalatiile sanitare au venit in completarea catalogului de produse reprezentate fiind de racorzii flexibili

  • 2015
    OPTIMA SISTEME DE DUS

    Realizarea primelor produse din gama OPTIMA Sisteme de dus, furtune si capete de dus

  • 2016
    OPTIMA CRON si dezvoltarea portofoliului de produse in instalatii

    Aparitia primei familii complete de baterii sanitare, OPTIMA CRON, in martie 2016.
    Concomitent cererea de pe piata ne-a fortat sa lansam si o categorie a instalatiilor, anume armaturi OPTIMA RIDA in noiembrie 2016.

  • 2017
    Dezvoltarea si invatare continua

    In aprilie 2017 am realizat primele produse din domeniul accesoriilor de baie, OPTIMA AIDA si KARL. Concomitent am dezvoltat si partea de Sisteme de Dus cu OPTIMA DOMUS, MAXIMO, RADIUS si CALDERA.
    Chiuvetele OPTIMA GRANDE au venit sa completeze lista de produse a brandului in mai, iar in august gama de lux a bateriilor sanitare OPTIMA TITANIUM a fost lansata pe piata.
    Capacele de toaleta OPTIMA NATURA, LOTUS, CITY si KRISTAL au aparut in octombrie 2017.

  • 2019
    Continuam sa ne dezvoltam...

    Apar cabinele de dus IMPERIAL si primele produse de mobilier de baie sub sigla OPTIMA.

  • 2020
    Invatam, dar continuam...

    Apare gama de baterii ONYX si ne mutam intr-un sediu nou si modern.

  • 2021
    Expansiunea continua...

    Intram pe segmentul de piata online.

ASTAZI SUNTEM PREZENȚI IN 60% DIN ROMÂNIA, PRIN MAGAZINE PARTENERE